HomeComing!!!!

Hallo lieve Nederlands!

Even een verhaal over mijn HomeComing avontuur, wat ik eigenlijk 1 van mijn eerste ECHTE Amerikaanse activiteiten vond (: Vrijdag 30 oktober 2011 was dan eindelijk mijn homecoming. De maandag ervoor hadden Nadine en ik een dagje vrij genomen van school om een jurk en schoenen te kopen. Na iets van 8 jurken te hebben gepast (bijna allemaal super mooi!!) had ik dan eindelijk de mooiste eruit weten te pikken, DE ROZE! whoee was helemaal blij en ook met mn schoenen! De hele week was het 'HomeComingWeek', elke dag hadden we een verschillend thema qua kleding. Eindelijk konden we ons uniform in de kast laten hangen. Maandag was Pajama day. Iedereen kwam in pyjama en wild haar naar school, dus gewoon uit bed stappen en je was klaar voor school! Dinsdag was het Twin/Nerd day.. Naar school als Tweeling of als nerd. Nou hier doen ze dat wel heeel overdreven moet ik zeggen! Wel heel leuk. Woensdag was HippieDay.. naar school als hippy, denk aan jaren 80,70,60 ens. Ook hier zijn ze veel creatiever dan als we dat in Nederland zouden doen. Donderdag was als thema; GO TIGERS. Tigers is ons logo voor school met de kleuren; paars en geel. Dus donderdag mochten we paars en goud aan en dan je gezicht gepaint als tiger bijvoorbeeld. Vrijdag, de echte homecoming dag, mocht je je HomeComing Tshirt dragen, die je moest kopen wat ik natuurlijk wel gedaan heb! Die vrijdag hadden we gelukkig verkorte lessen en waren we om 1;58 klaar met de lessen (Ja je hebt hier echt belachelijke tijden) Toen moesten we naar het football veld waar de cheerleaders gingen 'optreden' en de football spelers werden voorgedragen voor de football game wat die avond ging afspelen. Ook speelde de band.. Leuke sfeer dus allemaal. We waren gewoon normale tijd 3;08 vrij van school en werden Nadine en ik opgehaald door mijn gastmoeder. We zijn toen naar een vriendin van de familie van mij gereden om ons haar en make up te laten doen! Daarna zijn we naar mijn huis gegaan om ons om te kleden voor de football game. Helaas moesten we daar komen met volle makeup op ons hoofd en ons haar piekfijn maargoed, wat moet dat moet. Eenmaal aangekomen bij de football game hebben we natuurlijk gegeken, en in de pauze werd de HomeComing Queen bekend gemaakt! Ze heette Nicole en ze vonden haar allemaal op mij lijken.. Ben ik dus ook een beetje een prinsesje !! hihih. Toen ging de football game weer verder en hebben de TIGERS natuuuuurlijk gewonnen. Whoehoee. We zijn toen terug naar mijn huis gereden waar we ons in onze jurkjes gingen hijzen en de puntjes op de 1 te zetten voor de avond. Eenmaal helemaal klaar was het wachten op Kimber en Desiree die ons zouden oppikken om samen naar de Homecoming te gaan.

Nou daar kwamen we dan aan bij de HomeComing plaats. We liepen naar binnen en we zagen een klein zaaltje met een paar mensen die zaten te dansen in mooie jurkjes en nette pakken. hahaha dus dat was wel ff een giller, ik had me het toch wel ietsies groter voorgesteld de Amerikaanse HOMECOMING. nou alsof ik echt thuis kwam en mn family aan het dansen waren hahah. Maar het was er wel gezellig! We kwamen aan rond half 12 en om 1 uur zijn we al weer weg gegaan en met een soort PartyLimosineBus naar de afterparty bij baileys gegaan. De bus vond ik nog het leeukste van de avond omdat ik me opeens helemaal VIP voelde die een feest in een bus had.. Dikke bank erin met een paal enso haha! Na de afterparty bij bailey zijn we weer naar huis gegaan en konden we lekker dromen over ons meegemaakt hebbende HomeComing. WHOOO!

Ik hoop dat menige jaloers zijn :D

dikke kus allemaal xxxx

Reacties

Reacties

helge

Het was weer leuk om te lezen!! xxxxxxxxxxxxx

Rianne

wat een leuke jurk mich!

Merel & Zoë

Hey meid,
Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt daar
en wij zijn heuuul jaloers hoor haha !
Ook leuke foto's kunnen we toch nog een beetje mee
genieten :)
Dikke kus

Hilda

Hallo lief nichtje,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je het gezellig hebt met je 'nep'familie ;-).
Leuk om je berichtjes te lezen en fijn dat je het zo naar je zin hebt! Maak er een mooi feest van he. Groetjes van ons uit Amersfoort.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active