Kleine update

19-09-2011, maandag

Hoi lieve mensen,

Even een hele kleine update aangezien ik nog niet echt super veel heb gedaan! Ik zit al weer 2 weken en 5 dagen in het verre Amerika waarvan 2 weken en 2 dagen bij mijn nieuwe gezinnetje en ik vermaak me nog steeds uitstekend! Heb absoluut geen heimwee maar mis jullie wel hoor! School gaat al makkelijk met begrijpen.. Nutr & food, civics and Sociolity is zo easy! Haha Heb ook al iets van 5 – A’s behaald en dat is het Engels nou goodjob. Oke oke en twee F’en. En het HELE fijn hier is, je hebt ongeveer 1 keer in de week een klein beetje huiswerk. Hoeven bijna nooit wat te leren voor een test echt heeerlijk een jaartje niks doen.

Maar wat ik al heb gedaan; genoeg fastfood gegeten iig! (voor mama, iig = in ieder geval hahah), ik heb met de buurman op een four-wheeler gezeten, door de modder gescheurd! We zijn vorige week zaterdag naar hun kamp gegaan met vrienden, daar moesten we met de boot komen. En toen kwam er een jongen met een Jetski en vroeg of ik achter op wou en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen! Wel bijna in het water gevallen trouwens, heerlijk bij de alligators! Mijn hostmoeder is echt gevallen haha terwijl ze van te voren zei: Nee ik ga niet dan word ik een beetje nat. Jammer nu helemaal. Dit weekend zijn Nadine en ik naar een party geweest en wezen slapen was echt heel gezellig. Het nadeel is alleen wel dat hier heel veel muggen zijn en als ze je bijten heb je geen klein bultje. Het het dubbele nadeel is; ze pakken altijd mij dus ik heb nu ondertussen op 1 been/voet alleen al 35 muggenbulten en het jeukt echt gigantisch !!!

Ben vandaag (maandag) mn nieuwe mobieltje op gaan halen, nou echt een pracht ding zeg. Wel roze knopjes er op! En mijn nieuwe nummer is dan ook: 337-534-3398 dus daar kan je me gewoon op smsen, whatsapp kan gewoon op mijn eigen nummer.

Volgende week is Home Coming en ik wil natuurlijk wel heel graag heen! Dus ik ga de meisjes maar eens vragen hoe en wat en dan kan ik mijn eerste gala jurk hier gaan kopen, lijkt me echt leuk.. Eerst een football game kijken van mn school; The TIGERS en dan een afterparty, ik ben heel erg benieuwd!

En paps en mams, ik heb vis gegeten hier! En het smaakte nog best goed ook behalve het laatste hapje dat smaakte echt naar de geur van vis.... maar goed he :D

Dat was mijn mini update! De foto’s volgen nog een keertje, ik ben een beetje lui.

Kusjes vanuit Louisiana!

Reacties

Reacties

Rosalinde Meijer

Hey Michelle wat super stoer dat je helemaal in America zit lijkt mij een super ervaring
Geniet er van dab kan je er later met een geweldig gevoel op terug kijken
Zo te lezen is er al genoeg te doen Daar
Ben wel jaloers op die mooie rosé mobiel van jou hoor Hihi
Hey meid doe voorzichtig
Groetjes van uit het koude Nederland brrrrrr
Van ons allen

Rachelle

Haha wat grappig, zie dat roos heeft gereageerd! Maar toch geen iphone? Echt leuk dat je een gala jurk aan mag!

mariel

ah wat leuk ! haha altijd als ik zo'n homecoming ding in een film ofzo zie denk ik ; omg ik wil der heen en jij gaat nu gewoon echt. heel veel plezier daar nog ! xxx

helge

Ha Mich. Oma zei gisteren dat je vorige week weer wat op je blog gezet had!!1 Ik lees het nu pas! haha. Bedankt voor je uitleg van iig.....heb ik weer wat geleerd!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active