Highschool

Hello, Ik wou even laten weten dat mijn gedachte over school helemaal is veranderd nu het nieuwe semester is gestart. Woensdag (11 januari) was mijn eerste dag van het nieuwe semester. Echt die dag was de ERGSTE dag van mn hele school tijd en ik wou zo super graag mn klassen veranderen. Wat waarschijnlijk niet gelukt zou zijn omdat het allemaal verplichte vakken zijn behalve Psychology. Dus ik zat er op dat moment echt even doorheen en wou graag naar huis (naar Nederland!!!). De volgende dag brak aan en ik had er heeelemaal geen zin in natuurlijk maarja ik moest wel naar school. Goddank dat ik de schoolbus niet meer hoef te rijden in de ochtend. Maargoed, die schooldag ging ik naar school en ging naar al mn lessen en alles was veranderd. Ik wil niks anders meer dan mijn vakken houden!!! Ten eerste zitten er leuke mensen bij mij in de klas en ten tweede vind ik mn vakker gewoon heel leuk! Biologie, wiskunde, psychologie en US history. En ten derde; EINDELIJK HUISWERK!!! hoe kan ik dit zeggen. Maar ik miste het echt haha. Dus ik heb helemaal zin in het nieuwe semester (: Gelukkig want ik zat er echt doorheen. Ik heb trouwens gehoord dat we met biologie een dode kat moeten gaan onderzoeken. GATSIE Ik heb besloten ook door te gaan met Softball. Helaas word mijn US history class miss geskipped en krijg ik PE .. Dat is gym en dan krijg ik dus softball training. En dan na school tot half 6 trainen. Dat is dus van maandag tot vrijdag 4 uur lang trainen voor iets meer dan 2 maanden. En zaterdag hebben we dan een game. Ach best wel zin in! Ik doe het vooral voor de experience! Nou dat wou ik even laten weten. Kusjes!

Reacties

Reacties

Merel

Ahwww superleuk om te horen/lezen dat je t toch heel erg naar je zin hebt t nieuwe semester!!
Trouwens, je bent daar wel ineens supersportief zeg, waar komt dat dan ineens vandaan? Haha straks kennen we je helemaal niet meer terug zo gespierd ben je dan haha!

Miss you michie xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active