Amerikaanse leven

Hello,

Dan nog even over hoe ik het hier heb...

Ten eerste heb ik echt een SUPER maar dan ook een SUPER leuk gastgezin. In het begin had ik er denk ik zelf een beetje moeilijk mee om in een ander gezin te leven met andere gewoontes. Ik voelde me niet heel gelukkigg in het gastgezin maar heb gepraat en sindsdien is alles 1000 keer beter. Mijn gastmoeder en ik zijn heel erg close together en ze zei al dat ze het waarschijnlijk heel moeilijk gaat krijgen als ik vertrek! Same here. Dat is dus een goed teken. Ze verteld het ook aan iedereen haha! De tijd gaat hier ook echt ongelofelijk snel voor me. Nog maar 5 maandjes en dan kan ik jullie weer lastig vallen met mn domme grapjes!

Ik ging hier heen voornamelijk voor de Highschool, het leuk me super leuk om een jaar op een Amerikaanse Highschool te zitten (Dit is natuurlijk niet mijn enige reden). Dat valt me echt vies tegen. Ze zeggen wel dat mijn school dan ook niet de beste school is (merk het), maar het is gewoon ongelofelijk saai. Ik ga er niet met plezier heen helaas. Het is denk ik omdat het gewoon TE makkelijk voor me is, ik absoluut niks maar dan ook niks leer. We een test hebben met het boek erbij of met papieren waar alle antwoorden op staan. We twee weken voor een vakantie elke les van anderhalf uur alleen maar films kijken. Het is gewoon nutteloos, maar gelukkig zitten er wel leuke mensen op mijn school dus dat maakt het wat leuker! Na deze vakantie nog 2 dagen mijn oude semester en dan begin ik met mijn nieuwe vakken: Psychology, Biology, American History en Math.. eindelijk een beetje hw next semester.

Ook ben ik begonnen met Softballen, ben in het team gekomen en we beginnen na de vakantie met het echte trainen; van maandag tot vrijdag training, zaterdag een wedstrijd... soms zondag trainen. Ik weet alleen niet zeker of ik het wil doen. Zaterdag is meestal een Danielle (gastmoeder) en Michelle dag en die wil ik niet opgeven !!!! En daarbij 5 dagen in de week trainen is voor mij wel een beetje veel. Ik lig nou eenmaal liever op bed (:

Dan heb ik hier ook nog 3 vakanties tegoed!! 17 maart tot 25 maart ga ik naar Hawaii met mijzelf! Als ik aan kom hoop ik dat er mensen op me staan te wachten van de organisatie en andere exchange student. Die dagen gaan we leren surfen, snorkelen, pearl harbor iets bekijken en nog veel meer dingen Super veel zin in dus.

Dan ga ik ergens eind Januari of begin Februari naar Texas met mijn gastmoeder voor 5 daagjes. Dat is voor mij dan niet echt een vakantie, mijn gastmoeder heeft een cursus voor haar werk en is van 8 uur sochtends tot 5 uur savonds weg en ik ben dan all by myself, gezellie. Daarna gaan we Texas een beetje bekijken. Dan ga ik nog begin Juni naar Florida Beach met mijn gastgezin (: en 3 dagen laten ga ik weer naar NEDERLAND!!! 13 juni zal ik weer met mijn grote hamsterwangen verschijnen. En 25 juni komt Kylie mij bezoeken in Nederland en zal ik haar eens laten zien hoe Nederlandse teenagers genieten van het leven! Haha

Nou hoop dat jullie weer een beetje op de hoogte zijn.

KUSJES

Reacties

Reacties

kylie

what does that last part mean?!?!?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active