Vertrek vanuit Brussel

31 augustus 2011

Hallo hier vanuit het vliegtuig!

Om 3 uur s’ochtend ging mijn wekkertje al en 4 uur gingen we van huis naar Airport Brussel! Vanaf hier zou ik samen met Eva naar Canada vliegen en dan door naar NewYork. Allebei afscheid genomen wat toch best wel moeilijker was dan dat je van te voren denkt. Maar 1 maal in het vliegtuig ging alles weer goed en had ik zin om te gaan! Eva en ik moesten zonder begeleiding vliegen en dat ging echt niet vlekkeloos… In het vliegtuig naar Canada is alles goed gegaan en hebben we een heeeerlijk vliegtuig maaltijd gehad. Aham. Al vond Eva het nog wel toe doen. We moesten van TravelActive, onze organisatie, vragen aan de stewardessen of we als eerste het vliegtuig uit mochten en dat hebben ze wel heeel letterlijk genomen. We werden opgehaald en naar de businessklas geleidt. We werden 100 x op de foto gezet maar het was wel even heel luxe het laatste half uurtje. Na 7 uur en 40 minuten vliegen zijn we goed geland en toen begon de werkelijke HELL. Bij het inchecken in Brussel is er met Eva haar ticket wat fout gegaan waardoor we in Canada een ticket voor haar moesten regelen. Ten eerste wisten we ECHT niet waar we dat moesten doen en hebben het ook vaak gevraagd en dan werden we weer daar heen geleid en daar weer heen geleid terwijl we maar anderhalf uur hadden om over te stappen. We moesten onze paspoorten laten zien en wat bleek, we moest allebei een formulier invullen om verder te kunnen, maar ons werd verteld dat alleen Eva dat papiertje moest invullen. Dus ik nog suuuper snel dat papiertje invullen en door rennen naar Eva die de incheckbalie al aan het zoeken was. Uiteindelijk zijn we het hele vliegveld door gerend met z’n tweeën en kwamen we aan bij het loket waar we de ticket konden halen. Eerst werd ons verteld dat we de volgende vlucht moesten nemen, want onze eigen redde we niet meer. Het probleem was alleen dat ik wel een ticket had voor de volgende vlucht dus we konden allebei wel janken!! Het was uiteindelijk toch gelukt met de ticket en we renden weer samen langs de winkeltjes om naar de gate te komen. Toen moesten we ook nog weer langs een man die onze boardpass moest zien en dat ging ook suuper sloom! En het was al half 2 en onze vlucht ging om kwart over 2. Toen moesten we nog langs de Douane waar alles uit de tassen moest, schoenen uit enz. Kwamen we daar weg moesten we nog een formulier invullen die nog niet ingevuld was… Duurde weer een eeuwigheid. De vingerafdrukken werden genomen, irisscan, paspoort in orde en we konden EINDELIJK naar de gate sprinten. Het was ondertussen iets van 5 over 2 toen we keihard rennend aankwamen. En jahooor, bleek dat ze nog niet waren begonnen met boarden. AL het stress voor niks gehad. Nu zitten we echt in een inimini vliegtuigje met 3 stoeltjes naast elkaar! Zitten ongeveer 20 mensen in haha en Eva en ik zitten niet eens bij elkaar L We zijn nu dus onderweg naar NewYork waar een begeleider ons opwacht. Dan gaan we 4 daagjes naar NY met de Duitse organisatie om NY te zien. Ik hoop dat ik zometeen veilig land! Want het is echt een soort stuntvliegtuigje. En ohja de mensen voor mij zijn naar een ander plekje gestuurd omdat de zuurstof maskers naar beneden kunnen komen zomaar. Dus ik bereid me voor op de schrik van mn leven haha!

Het is hier op het moment 5 voor 3 smiddags! En bij jullie 5 voor 9 savonds.. een hele lange dag voor ons dus. Nu ga ik mn watertje met ijsklontjes op drinken!

Kusjes vanuit het vliegtuig !

Reacties

Reacties

Roy

Hahah mies ik herken alles in je verhaal:p zooo veel stress is dat dan haha. En die vliegtuigjes ook haha van die soort palingen zijn dat.. Of had je een nog kleinere? Geniet ervan! Ik geniet nog even van italie;) kusjess

Danique

hahaha ik lach me dood.. ik dacht dat rianne en ik het moeilijk hadden op het vliegveld maar dit is nog erger! .. en waarom maak jeme zo jaloers.. ik wil ook naar newyork! nouu ehm havefun! miss zie je nog wel iets leuks voor me hahaha........

Rachelle

Hahaha ik zie het helemaal voor me. Zoals gewoonlijk natuurlijk haha, maar veel plezieeeeer !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active