Gastgezin!

Yes eindelijk is het dan zover, ik heb mijn gastgezin een dag voor vertrek! IDEAAL. Het gezin bestaat uit een moeder (30), vader (32), twee meisjes (2) en (4), en een jongen (14). Ik kom terecht in St. Martinville in het plaatsje Louisiana. Zit natuurlijk op een HighSchool met een prachtig uniform. Woensdag (31 aug) vertrek ik naar NY met de Duitse organisatie en gelukkig met Eva. We gaan eerst 4 dagen naar NewYork waar we alle leuke dingen te zien krijgen! Zaterdag vliegen we alleen door naar het gastgezin, echt super spannend allemaal! Nu dus nog maar snel de laatste spullen in mijn overvolle koffer doen, en afscheid nemen van mn vriendinnetjes en vrienden !(L) Tot volgend jaar Emmen! En laat gerust een berichtje achter hihih (:

Reacties

Reacties

Rach

woehoeeeeeee

Jorien

Jeeej!! hoor net dat je bent geland in NY! (:

Zoë

Leuk om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt meid !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active