Thanksgiving/Kerst/NewYear

Hallo kaaskopjes,

Sorry maar hier dan EINDELIJK weer een nieuw verhaal. Mijn luie leventjes hier heeft me heel lui gemaakt en ik weet eigenlijk ook niet zo goed waar ik over moet vertellen aangezien het allemaal zo gewoon voor me is geworden.. Wat misschien wel heel Amerikaans is, is voor mij 'normaal'. Gelukkig weet ik alles nog te spellen in het Nederlands (denk ik) dus ik zou maar eens vertellen over Thanksgiving, Christmas and NewYearsEve.

Thanksgiving:

Mijn eerste Thanksgiving, ik had volgens mij een te grote verwachting van het want het viel een beetje tegen. Ik dacht gezellig met de hele family aan de tafel zitten en groots dineren en de heledag spenderen met ze.. Maar bij ons stonde gewoon grote grijze bakken met eten in de keuken en iedereen kon als een buffet het op gaan halen en dan maar ergens buiten/binnen zitten.. We 'vierde' het bij mij thuis dus familie kwam naar ons toe. Het was verder wel heel gezellig maar toch een beetje anders dan verwacht. Het was niet zo heel spectaculair maar wel leuk om mee gemaakt te hebben!

Christmas!:

aaaah I LOVE christmas hier. Volgens mij hadden we een week voor Thanksgiving de kerstboom al op staan. Meer dan een maand voor kerst. En het huis verder ook helemaal leuk versierd met kerst decoraties, en ook de kerstman was aanwezig is huis. Sommige huizen waren ook overdreven maar mooi versierd met allemaal lichtjes en poespas! En de kerk hier is ook super moooooi. Ik zal der nog ff een foto van schieten haha. Ik heb een ontiegelijk 'bad' 2 jarig zusje dus we hadden de kadootjes pas met kerst avond neergezet zodat ze het niet van te voren ging uitpakken want dat zou ze zeker gedaan hebben hahah. Het is wel een lieverd hoor! Wel jammer is dat ze hier maar 1 Kerstdag hebben.. Dus we zijn met kerst avond naar mijn gastvaders moeder geweest om daar de kado's van haar uit te pakken. We zijn naar huis gegaan en hebben mijn 2 zusjes vroeg in bed gestopt aangezien de SantaClaus bijna passeerde !! Alle kadootjes neergezet, nog even nazitten met mn gastouderes en om 1 uur naar bed gegaan. Om half 7!!! werd ik uit mijn heeeerlijke droom gewekt en gingen we de 100 kado's onder de kerstboom uitpakken. in Nederland staat er misschien 1 cadeautjes onder de kerstboom, maar nee hoor hier 15 pp. Mijn gemene gastmoeder zei een paar dagen voor kerst tegen me dat ze een spijtige mededeling had, mijn 'gradution' ring was er niet met kerst maar een paar dagen na oud en nieuw, er was iets mis gegaan met bezorgen ofzo. Dus ik al mn cadeautjes uitpakken, en ja hooor daar was mijn ring gewoon op de dag van kerst!!! helemaal excited. Het is een ring met mijn naam, mijn gastfamilies achternaam, het jaar van mijn jaar hier en mijn schoolnaam erop, met een roze diamand van mijn geboortedatum! Ben der echt super blij mee! En heb nog wel meer cadeautjes gekregen zoals pyjama's, pantoffels, fotolijstjes, fohn, etc. Die middag kwam alle familie weer en hebben we een feestje bij mij thuis gehad! Om 1 uur viel ik in slaap op de stoel buiten want ik was kapottttt. Ben dus maar naar bedje gegaan en dat was mijn kerst.

NewYearsEve:

Ik kreeg een mailtje van mijn organisatie dat het waarschijnlijk heel anders was en dat het niks voorstelde, maar ik heb het geluk met een gastfamilie die heel erg van feesten houden! Ook met nieuwjaar kwamen alle familie en vrienden weer bij ons. We hadden besloten om als dresscode 'pajama's' te doen dus mijn gastmoeder en ik zijn vroeg naar de Mall gegaan om even een goede pyjama voor der te scoren, toen heeft ze me naar Nadine gebracht en hebben we samen oliebollen gebakken om de Amerikaantjes onze traditie te laten proeven. Toen zijn we rond half 7 naar mijn huis gegaan met haar gastgezin en heb ik mij even snel klaargemaakt en een cookiemonster pak pyjama aangetrokken! hahah toen durfde ik alleen niet naar buiten te gaan omdat ik me schaamde hahah. Alle familie en vrienden waren ondertussen gepasseerd en toen het bijna 12 uur was zijn we met zn alle naar de straat gegaan, afgeteld, elkaar Happy Newyear gewenst, en vuurwerk afgestoken. Daarna weer door gefeest, totdat ik weer op de stoel in slaap viel en mn gastmoeder me naar bed had gestuurd. Voor mij was het een ZEEEEER geslaagd feest!!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active